نورپردازی تولد

نورپردازی جشن تولد

برای دریافت قیمت پکیج های نورپردازی جشن تولد با کارشناسان تکنوآوا به شماره 02191016169 تماس بگیرید.

نورپردازی در جشن تولد یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر حس و حال میهمانان تاثیر زیادی دارد و باعث می‌شود یک شب خاطره‌ساز را برای آنها فراهم کنید. در واقع یک سیستم صوتی خوب به اضافه نورپردازی مناسب می‌تواند فضایی هیجان انگیز، دراماتیک یا پرانرژی را به وجود آورد. این بستگی به شما دارد که بخواهید این کار را در کجا انجام دهید، مثلا نورپردازی سالن همایش با نورپردازی رستوران متفاوت است، بر همین اساس نورپردازی در جشن تولد هم به لوازم و تخصص مخصوص به خودش نیاز دارد.  

شما حتما باید پیش زمینه‌ای درباره این موضوع داشته باشید و شناخت تجهیزات نورپردازی جشن تولد به شما کمک می‌کند تا جشن خود را حرفه‌ای‌تر برگزار کنید. به همین جهت ما در این مطلب از تکنو آوا قصد داریم تا همه لوازم نورپردازی جشن تولد را به شما معرفی کنیم.

همچنین بسته به نوع جشن تولد، نورپردازی به نوعی می‌تواند کاملا متفاوت و تخصصی صورت بگیرد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره‌های رایگان، با مشاورین تکنوآوا 02191016169، تماس برقرار کنید. کارشناسان ما با سابقه‌ای درخشان در نصب سیستم صوتی برای مکان‌های مختلف، مثل سیستم صوتی تالار عروسی و سیستم صوتی کافی شاپ، همچنین با تخصص در طراحی و نصب سیستم‌های تصویری، نورپردازی و امنیتی، برای شما بهترین‌ها را فراهم می‌کنند.

همچنین شما می‌توانید تجهیزات لازم برای سیستم صوتی پارتی و جشن را از تکنوآوا با بهترین قیمت خریداری نمایید.

بهترین تجهیزات نورپردازی برای جشن تولد

مووینگ: اگر دقت کرده باشید در نورپردازی جشن های تولد، یک وسیله در حال حرکت، به زوایای مختلف می‌چرخد و نور را به شکل متفاوت، طرح‌دار و متنوعی پخش می‌کند. این وسیله مووینگ نام دارد و در انواع مکان‌ها مثل نورپردازی سا لن کنسرت و استیج هم استفاده می‌شود. مووینگ‌ها در دو مدل متحرک و ثابت وجود دارند و نور را به شکل متفاوت پخش می‌کنند. مثلا برخی از آنها نور را در بخش وسیع‌تری می‌تابانند و برخی دیگر نورها و رنگ‌های مختلف را به صورت خیلی تیز و نقطه‌ای نشان می‌دهند. این مووینگ‌ها حتی با ریتم آهنگ‌ها هماهنگ می‌شوند و به همین دلیل است که در جشن‌ها وقتی ریتم آهنگ تند یا کند می‌شود، نورپردازی هم تغییر می‌کند. راهنمای خرید مووینگ را در سایت تکنوآوا بخوانید. 

بلک‌لایت: از دیگر تجهیزات نورپردازی در جشن تولد، وسیله‌ای به نام بلک لایت است. این دستگاه از پرتوهای بنفش برای ایجاد افکت‌های نوری استفاده می‌کند. چنانچه دقت کرده باشید در جشن های تولد یا عروسی، وقتی لامپ‌ها را خاموش می‌کنند و همه چیز سیاه است، نوری حالت شب رنگ به صورت خیلی پر رنگ، به افراد، دکوراسیون و حتی خوراکی‌ها می‌تابد، آن وسیله را بلک لایت می‌گوییم. با استفاده از آن هر چیزی که در نور طبیعی می‌بینید، با نور بلک لایت متفاوت دیده می‌شود و اتفاقا خیلی جذاب و گیرا است. با خرید لامپ بلک لایت، به جشن‌های خود حس و حالی پر انرژی‌تر بدهید. برای خرید بلک لایت می‌توانید باتکنوآوا به شماره  ‏02191016169 ‏ تماس بگیرید. 

 

گوی یا توپ آینه ای: اگر می‌خواهیدنورپردازی جشن تولد شما به صورت حرفه‌ای انجام شود و حس و حال عالی به آن ببخشید، پس به فکر اجاره گوی آینه ای هم باشید. این وسیله توپ مانند از مربع‌های کوچک تشکیل شده که آینه‌ای هستند و هنگامی که نور به آنها تابیده می‌شود، شکل جالبی را در فضا پخش می‌کنند. همچنین شما می‌توانید این گوی را به یک موتور گردون هم وصل کنید تا هنگام حرکت، بازتاب نور را به شکل شگفت‌انگیزی در جشن پخش کند. گوی آینه ای در اندازه‌های مختلفی ساخته می شود و بر اساس مساحت مکان مورد نظر باید آنها را بخرید یا اجاره کنید.

چراغ های ریسه ای: امروزه چراغ های قدیمی ریسه ای، مدرن شده‌اند و اتفاقا در میان لوازم نورپردازی جشن های تولد هم طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. حتی برخی افراد ریسه های چراغ دار را برای اتاق خوابشان هم خریداری می‌کنند تا شب‌های رویایی را در منزل خود تجربه کنند. این ریسه ها در چندین مدل مانند مولتی، سوزنی و توری تولید می‌شوند. اما اکثرا برای نورپردازی جشن تولد، از ریسه نوری سوزنی استفاده می‌کنند. برخی از آنها دارای 100 لامپ هم هستند، تا ۱۰ متر می‌رسند و با روشن شدن خود نور بسیار زیبایی را پخش می‌کنند. جنس ریسه های سوزنی از کریستال است، تا زمانی که چراغ‌های آن نسوزد کار می کند و طول عمر بالایی دارند.

رقص نور لیزر شو: دستگاه های رقص نور باکیفیت، می‌توانند از نوع لیزری باشند و با نور خاص خود کیفیت و روشنایی قابل توجهی را در بخش نورپردازی جشن تولد به نمایش بگذارند. این دستگاه در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود و می‌تواند در زوایا و رنگ‌های مختلف و هماهنگ با موسیقی، نور را به نمایش بگذارد.

افکت ال ای دی: اما رقص نورها به همین جا ختم نمی‌شوند، یکی دیگر از انواع آنها با نام افکت ال ای دی (افکت LED) ساخته شده است که نور را در زاویه بازتری پخش می‌کند و فضای بیشتری را دربر می‌گیرد. به همین دلیل امروزه این وسایل برای نورپردازی در جشن ها و حتی زیباسازی محیط‌های تفریحی هم تهیه می‌شوند. این وسیله هم مانند انواع رقص نورهای جشن تولد، به موسیقی و صدا حساس است و خود را با ریتم هماهنگ می‌کند.

دستگاه بخار ساز: شما می‌توانید با یک دستگاه دود ساز یا بخار ساز جلوه‌ای خاص به نورپردازی جشن تولد خود ببخشید. دستگاه دود ساز از دو بخش تشکیل می‌شوند، بخش اول مخزن مایع بخار و بخش دیگر پمپ پرتاب آن است. مایع بخار به مقدار لازم و از قبل در دستگاه قرار می‌گیرد و به صورت دستی هم کنترل می‌شود. این دستگاه مکمل دستگاه‌های دیگری مثل لیزر شو، مووینگ و… است و باعث می‌شود که حرکتِ نوری که توسط این دستگاه‌ها پخش می‌شودرا ببینیم و زیبایی آنها را چند برابر می‌کند.

پرده ال ای دی: نهایتا یکی از جذاب‌ترین تزییناتی که نورپردازی جشن های تولد شما را حرفه‌ای‌تر می‌کند، پرده ال ای دی است. این وسیله قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و خیلی آسان بر روی دیوار نصب می‌شود. بر روی این پرده چندین لامپ ال ای دی قرار گرفته‌اند و حرکت‌های جالبی را می‌توان بر روی آنها به نمایش گذاشت. در مدل‌های پیشرفته‌تر حتی می‌توان در هنگام مراسم، نوشته‌ها یا انیمیشن هم برروی آنها به نمایش گذاشت.  البته شما می‌توانید از استیج رقص یا همان استیج ال ای دی نیز استفاده کنید. 

خرید لامپ ال ای دی برای نورپردازی جشن تولد

در تمامی لوازم گفته شده شما به یک لامپ مناسب نیاز خواهید داشت. به طور کلی در تجهیزات نورپردازی جشن تولد، خرید لامپ های ال ای دی با کیفیت توصیه می‌شود. این لامپ‌ها مزایای زیادی دارند و در سال‌های اخیر در نورپردازی سالن‌های مختلف استفاده می‌شوند. لامپ های ال ای دی کم مصرف هستند و در انرژی برق صرفه جویی می‌کنند. از طرفی قیمت آنها نسبت به کیفیت‌شان مقرون به‌صرفه است و باید بگویم که نسبت به چراغ‌های دیگر، با نور بیشتری فضا را روشن می‌کنند.

با استفاده از لامپ های ال ای دی دیگر مشکلی از بابت قطع و پریدن فیوز هم به وجود نمی‌آید و با بازدهی بالاتر و طول عمر بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین با استفاده از آنها در نورپردازی جشن های تولد دیگر نگرانی بابت آتش گرفتن لوازم دیگر وجود نخواهد داشت، زیرا عموما گرمای خیلی کمی تولید می‌کنند. همچنین لامپ های LED در رنگ‌های مختلف از جمله قرمز، سبز و آبی ساخته می‌شوند و در نورپردازی جشن ها، با استفاده از آنها افکت‌های جذابی به وجود می‌آیند.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. برای اطلاع از قیمت لوازم نورپردازی جشن تولد، کافیست با تکنوآوا 02191016169 تماس بگیرید و کارشناسان ما به‌روزترین مدل‌ها و قیمت‌ها را به شما اعلام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
ارسال کنید