استیج ال ای دی از کجا بخریم

از کجا استیج ال ای دی بخریم؟ (خرید استیج رقص)

  برای دریافت قیمت استیج‌های ال ای دی با کارشناسان تکنوآوا به شماره 02191016169 تماس بگیرید.

روشنایی و نورپردازی در اغلب فضاهای امروزی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و تأمین آن به نحو احسنت یکی از دغدغه‌های افراد به شمار می‌رود. المان‌های نوری متنوع قادر به جلوه‌گری بیشتر محیط موردنظر شده و تأثیر به سزایی در زیبایی فضای شما دارد. اما قبل از خرید این محصولات باید اطلاعات لازم درباره آنها به دست آورد، اینکه چه خصوصیاتی قیمت کف ال ای دی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، اهمیت زیادی دارد. برای آنکه بفهمیم استیج ال ای دی از کجا بخریم باید در وهله اول فروشگاه معتبر را انتخاب کنید و سپس دانش کافی در این زمینه به دست آورید. در این راستا پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین نوع این محصول را خریداری کنید.

در واقع استیج‌های ال ای دی، کف ال ای دی، استیج رقص و استیج عروسی همگی تکمیل‌کننده دکوراسیون محیط موردنظر هستند و جذابیت بی‌نظیری را برای تالارها، سالن‌های پذیرایی، باغ‌ها و… رقم می‌زنند. جلوه‌های دیداری و زیبایی که این محصولات برای افراد فراهم می‌کند، شگفت‌انگیز است.

استیج LED

 

استیج ال ای دی چیست؟

انواع استیج ال ای دی به نام‌های کف ال ای دی، استیج رقص و پیست رقص نیز معروف است. کف ال ای دی در واقع  یکی از عناصر مهم در زیبایی و جلوه محیط است که امروزه در انواع فضاها اعم از تالار و باغ و… استفاده فراوانی از آن می‌شود و به نوعی یک جزء مهم در سالن‌ها محسوب می‌شود. استقبالی که افراد از این محصول در سراسر دنیا کرده‌اند سبب شده تا در حال حاضر انواع متنوعی از آن در بازار وجود داشته باشد. به کمک انواع کف LED می‌توان به مراسم جشن عروسی و جشن تولد رنگ و بوی ویژه‌ای داد. در ادامه با ویژگی‌های این محصول بیشتر آشنا می‌شوید و لزوم استفاد از آن را در مراسمات درک خواهید کرد.

خصوصیات مهم انواع کف ال ای دی و استیج رقص

انواع کف LED از پیکسل‌های متنوعی ساخته شده‌اند که هرچه تعدادشان بیشتر باشد، تصاویر با وضوح و تنوع بالاتری ایجاد می‌شوند. در هر مترمربع از هر استیج 100 پیکسل تعبیه شده است و بر اساس فضای موردنظر کف‌پوش ال ای دی را می‌توان بزرگ یا کوچک سفارش داد. ساختمان کلی انواع کف استیج سه بعدی فلزی، صنعتی بوده و بر روی آن روکش ABS به همراه شیشه سکوریت ضخیم قرار گرفته است. یک استیج عروسی یا رقص کاملاً در مقابل عوامل مختلف مقاومت دارد و رنگ بدنه آن در دو مدل سفید و مشکی است.

از خصوصیات منحصربه‌فرد استیج رقص می‌توان به قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ اشاره کرد. با تغذیه ال ای دی‌ها و کنترلر آی سی این قابلیت پخش می‌شود. پیست رقص از شاسی، ال ای دی دیجیتال برنامه پذیر و صفحه شیشه‌ای نشکن ساخته می‌شود.

استیج ال ای دی

همچنین در کف ال ای دی می‌توانید هر طرح و تصویری یا نوشته‌ای را به نمایش بگذارید و یا موسیقی مراسم خود را با رقص نور و جلوه‎های خاص هماهنگ نمایید، این ویژگی جذاب با استفاده از لپ تاپ ممکن است. در انواع پیست رقص مصرف برق و گرما بسیار کم است و فرد می‌تواند بدون هیچ جای نگرانی از امکانات جذاب این محصول در مراسم و جشن استفاده کند.

نورپردازی کف ال ای دی دارای ویژگی افکت بی‌نهایت با نوردهی فوق‌العاده بالا و متنوع است. فول کالر بودن آن نیز خصوصیتی است که افراد را به سمت آن جذب می‌کند. مهم‌ترین خصوصیت یک استیج ال ای دی این است که استیکر شیشة آن حتماً از نوع چاپ کوره‌ای باشد. همچنین در طول روند ساخت تولیدکنندگان می‌بایست از ترکیب رنگ‌های بسیار باکیفیت در چاپ استیکر شیشه استیج استفاده کنند تا از زیبایی آن چیزی کم نشود.

لزوم استفاده از استیج ال ای دی در مراسمات

به‌طورکلی نورپردازی می‌تواند از کف، بک یا سقف باشد، در حال حاضر جدیدترین و جذاب‌ترین نوع استیج، نورپردازی از کف است که جلوه آن بسیار زیبا است و بین افراد زیادی طرف‌دار دارد. همان‌طور که می‌دانید اولین نکته مهم برای عروس و داماد و یا کسانی که قصد برگزاری یک مراسم شاد را دارند، زیبایی و جذابیت سالن پذیرایی و یا باغ موردنظر است؛ لذا صاحبان تالارها و باغ‌ها باید به این نکته توجه کنند.

استیج‌ها تا حدود زیادی می‌توانند این زیبایی را در محیط فراهم کنند. بنابراین پس از ساخت یک سالن زیبا، اولویت با نورپردازی حرفه‌ای سالن است تا زیبایی محیط دوبرابر شود. نصب استیج رقص یا کف ال ای دی می‌تواند گزینه خوبی برای نورپردازی محیط باشد.

بلافاصله پس از نصب کف LED خواهید دید که افراد زیادی به سمت سالن‌های شما جذب می‌شوند. از استیج ال ای دی در تمام نقاط بدون محدودیت می‌توان استفاده کرد. رنگ‌های جذابی که در پیست رقص به نمایش میهمانان درمی‌آید تجلی‌گر نشاط و سرور است. بدون شک امروزه بدون این استیج‌ها مراسم بسیار بی‌روح و ساده خواهد شد.

از دیگر تجهیزات نورپردازی که در مراسمات مهم می‌توانید استفاده کنید می‌توان به مووینگ و رقص نور اشاره کرد که راهنمای خرید مووینگ را می‌توانید در وبلاگ تکنوآوا مشاهده کنید. برخی افراد بنا به دلایل به دنبال خرید پک کامل رقص نور هستند که این مورد را نیز می‌توانند از تکنوآوا خریداری کنند.

دستگاه بخار ساز یا مه ساز از دیگر تجهیزاتی است که برای مراسم جشن و میهمانی می‌توانید استفاده کنید.

استیج رقص عروسی

 

قیمت کف ال ای دی

پس از بررسی کیفیت و استیج مناسب مورد نیاز خود، قدم بعدی بررسی قیمت محصول است. پیدا کردن یک فروشگاه که کف ال ای دی را با قیمت مناسب و منصفانه به مشتری عرضه کند، اهمیت زیادی دارد.

عوامل مختلفی قیمت استیج رقص را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. نوسانات ارزی، سبک نورپردازی، میزان جذابیت استیج، کیفیت، ابعاد، ارتفاع، امکانات استیج و… در قیمت نهایی محصول تأثیرگذار هستند. از امکانات استیج ال ای دی می‌توان به قابلیت پخش انواع افکت و رقص نور و نمایش حروف و اعداد فارسی و انگلیسی اشاره کرد.

ارتفاع هر کف ال ای دی با دیگری متفاوت است و مدل‌های مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد. ارتفاع استیج معمولاً بر اساس سفارش مشتری انتخاب می‌شود و به مناطق مختلف موردنظر مشتری بستگی دارد. امروزه نمونه‌های مختلفی که از این محصول در بازار وجود دارد، سبب شده تا انتخاب برای مشتریان کمی پیچیده شود. لذا تحقیق و بررسی نیاز و کسب راهنمایی از کارشناسان خبره و مجرب می‌تواند در این زمینه بسیار سودمند باشد و مشتری را به سمت یک انتخاب درست سوق دهد.

سخن آخر

استیج عروسی و کف استیج سه بعدی محبوب‌ترین و درعین‌حال معروف‌ترین سیستم نورپردازی است که تعداد پیکسل‌های فول کالر آن در هر مدل متفاوت بوده و به هم وصل هستند. همین موضوع سبب جلوه‌گری بیشتر و بهتر سیستم شده است. کاربرد استیج بسیار گسترده بوده و هر مترمربع آن یک متر در یک متر ساخته می‌شود. سن های رقصی که با کف ال ای دی تجهیز شده اند، بهترین لحظات را برای میزبان و میهمانان رقم خواهند زد.

استیج ال ای دی از کجا بخریم؟ مجموعه تکنو آوا یکی از مراکز معتبر و بزرگ کشور در زمینه فروش و اجرای انواع استیج ال ای دی و کف استیچ سه بعدی است. این مجموعه در بیشتر شهرهای کشور آماده همکاری با تالارها و باغ ها است. بدون شک خرید از یک مجموعه بااصالت و مطمئن می‌تواند منجر به جلوگیری از به‌وجودآمدن مشکلات فراوان و هزینه‌های تحمیلی شود. پنل های ساخته شدن در تکنو آوا به راحتی قابل استفاده هستند.

استفاده از پنل‌های فلزی مشتری را نسبت به تحمل حداکثری وزن مطمئن می‌سازد. با مراجعه به سایت ما نسل جدید انواع پیست رقص متنوع را مشاهده خواهید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از لیست قیمت و مشاهده تمامی سایزهای استیج مستحکم همین حالا با کارشناسان تکنوآوا به شماره  91016169 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
ارسال کنید