خرید پک کامل رقص نور

خرید پک کامل رقص نور

برای دریافت قیمت پکیج های نورپردازی با کارشناسان تکنوآوا به شماره 02191016169 تماس بگیرید.

پک رقص نور

در این مطلب به بررسی نورپردازی یک سالن و خرید پک کامل رقص نور می‌پردازیم. طراحی نور، بخشی ضروری از طراحی یک سالن عروسی یا مهمانی و حتیی نورپردازی جشن تولد است. زمانی‌که به یک عروسی می‌روید اگر نورپردازی و تجهیزات رقص نور مناسبی داشته باشند آن عروسی سرگرم‌کننده‌تر خواهد شد. زیرا کاملا با نوع مراسم هم‌خوانی دارد. بنابراین یک طراح رقص نور برای ایجاد فضایی بهتر نیاز به تجهیزات کافی دارد تا بتواند نورپردازی سالن را به خوبی انجام دهد.

انتخاب و خرید پک کامل رقص نور

هدف اصلی سیستم نورپردازی این است که بتوانید اطراف را به خوبی ببینید. بنابراین ابتدا تصمیم بگیرید که دوست دارید مهمانان شما چه چیزی را ببینند؟ به‌عنوان مثال برای تأکید بر یک نوازنده، نشان دادن عروس و داماد و یا یک سخنران بهتر است دایره‌ای از نور اطراف آن‌ها باشد و بقیه صحنه تاریک باشد.

همچنین می‌توانید یک پک رقص نور خریداری کنید که مسیر را با نواری از نور که از بالا به پایین صحنه می‌رود روشن کند. با بررسی این موارد می‌توانید مناسب‌ترین نوع پک رقص نور را تهیه کنید. البته برای خرید پک رقص نور بهتر است ابتدا هدف از استفاده از آن را بدانید.

 

خرید پک کامل رقص نور

هدف از نورپردازی صحنه چیست؟

نورپردازی صحنه با استفاده از رقص نور می‌تواند به شما کمک کند توجه مخاطب را به خود جلب کرده و فضایی هیجان‌انگیزتر ایجاد کنید. هدف از خرید پک رقص نور می‌تواند موارد زیر باشد:

روشن کردن صحنه

اساسی‌ترین هدف برای نورپردازی صحنه با استفاده از رقص نور، روشن کردن عروس و داماد، دکورها و وسایل است تا مهمانان بتوانند همه چیزهایی را که قرار است روی صحنه ببیند به وضوح ببیند.

برجسته کردن نقاط مختلف

خرید پک کامل رقص نور و استفاده از آن در صحنه می‌تواند به شما کمک کند چشمان مخاطبان را به جایی که باید بروند هدایت کنید. در دراماتیک ترین موارد، اکثر صحنه ممکن است تاریک باشد و فقط یک نورافکن بر یک نقطه بتابد. به‌عنوان مثال هنگامی‌که در یک عروسی، عروس و داماد رقص‌های دو نفره انجام می‌دهند بهتر است که همه جا تاریک شود و نورها فقط روی زوج بتابد. برای نورپردازی تالار و برجسته کردن محل رقص عروس و داماد،اغلب علاوه بر خرید رقص نور، از دیگز تجهیزات نظیر استیج ال ای دی نیز استفاده می‌شود.

ایجاد هیجان

نورپردازی صحنه با رقص نور می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر ایجاد هیجان و حال و هوای مهمان داشته باشد. ایده این است که نورپردازی را با محتوای مراسم تطبیق دهیم تا احساسات مناسب را در مخاطب تشویق کنیم. حال این موضوع می‌تواند به معنای درخشش ملایم و گرم نور برای ایجاد یک صحنه شاد در یک نمایش یا مهمانی بوده و یا به معنای ایجاد رنگ‌های کم رنگ و سرد نور برای تصنیف غمگین در طول کنسرت باشد. به‌طور کلی رنگ‌های خاص با حالات مختلف مرتبط هستند.

رنگ نور را در خرید پک کامل رقص نور در نظر بگیرید!

اگر تصمیم به استفاده از نور رنگی دارید در نظر بگیرید که چه رنگ‌هایی به کار شما می‌آیند تا هنگام خرید پک رقص نور بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. همچنین رنگ لباس‌های خود و این‌که چه حسی را می‌خواهید با تماشاگر ایجاد کنید در نظر بگیرید. به‌طور کلی می‌توان از رنگ‌های گرم مانند زرد، قرمز و نارنجی برای برانگیختن احساس هیجان، گرما و حتی عصبانیت استفاده کرد.

راهنمای خرید رقص نور

از این رنگ‌ نورها معمولا در عروسی‌ها و مهمانی‌ها استفاده می‌شود تا فضایی شاد را ایجاد کرده و هیجان لازم را به فضا بدهد. در مقابل آن می‌توانید پس از خرید پک کامل رقص نور از رنگ‌های سرد مانند آبی، سبز و بنفش استفاده کنید که آرامش‌بخش‌تر هستند و می‌توانند احساسات غمگینی، وهم یا فضایی عاشقانه را برانگیزند. از نورهای سرد نیز معمولا در هنگام رقص‌های دو نفره عاشقانه و یا مراسم‌های ترسناک مانند هالووین استفاده می‌شود.

 

رنگ نور را در خرید پک کامل رقص نور

پک‌ کامل رقص نور شامل چه تجهیزاتی است؟

پک‌های رقص نور می‌توانند بسته به میزان استفاده و قیمتی که دارند دارای تجهیزات متفاوتی هم باشند. این پک‌ها معمولا شامل مووینگ بیم، لیزرهای طرح‌دار، دستگاه‌های بخار یا دستگاه مه ساز، مایع مخصوص بخار و موارد دیگر باشند. لیزرهای طرح‌دار می‌توانند اشکال مختلفی از نور را ایجاد کرده و جذابیت فضا را بیشتر کنند. این‌که شما شکل خاصی را با نور در فضا ببینید می‌تواند بسیار جالب بوده و مهمانی را سرگرم‌کننده‌تر کند.

همچنین دستگاه‌های بخار یا همان مه ساز‌ها می‌توانند مقداری از مه غلیظ را در صحنه ایجاد کنند که فضا را رمانتیک‌تر و یا هیجان‌انگیزتر می‌کنند و می‌توانند برای عروسی، تئاتر، مراسم‌های هالووین، تولد و… مورد استفاده قرار بگیرند. علاوه‌بر آن این پک‌ها شامل مایع‌های بخار هم هستند که می‌توانید آن‌ها را به راحتی در دستگاه مه ساز ریخته و فقط دستگاه را روشن کنید تا مه ایجاد کند.

قیمت خرید پک کامل رقص نور

از آن‌جا که پک‌های رقص نور شامل تجهیزات مختلف هستند هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. همچنین کیفیت لوازم داخل یک پک رقص نور ممکن است با دیگری متفاوت باشد. بنابراین قیمت آن‌ها متفاوت است و نمی‌توان به‌طور دقیق آن را تعیین کرد. اما معمولا اگر در هنگام خرید پک کامل رقص نور، پک‌های رقص نور کوچک با تجهیزات کم بخواهید که با مناسب فضاهای کوچک هستند و رقص نور کمی ایجاد می‌کنند می‌توانید به سراغ‌ پک‌های ارزان‌تر رفته و آن‌ها را خریداری کنید. قیمت پک‌های رقص نور کوچک از ۳ تا ۴ میلیون تومان شروع شده و بیشتر می‌شود.

اما اگر قصد نورپردازی و ایجاد رقص نور برای فضاهای بزرگ‌تر و سالن‌های عروسی را دارید بهتر است پک‌های بزرگ‌تر رقص نور با تجهیزات کامل‌تر را خریداری کنید تا میزان نور مورد نظرتان را به صحنه بدهد و فضا را همان‌گونه که می‌خواهید تنظیم کند. لازم به ذکر است که استفاده از نورهای کم و پک‌های کوچک رقص نور برای فضاهای بزرگ ممکن است میزان نور و هیجانی که می‌خواهید را ایجاد نکند. این را در نظر داشته باشید که هر چه نورپردازی بهتر انجام شود به مهمانان شما نیز بیشتر خوش می‌گذرد.

 

قیمت خرید پک کامل رقص نور

خرید پک کامل رقص نور

به یاد داشته باشید که نورپردازی و داشتن رقص نور مناسب یکی از مهم‌ترین موارد هنگام انجام تدارکات یک مهمانی است. بنابراین برای این‌که بتوانید بهترین پک رقص نور را تهیه کنید و فضایی رویایی داشته باشید بهتر است که ابتدا ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها را بررسی کرده و همچنین فضای خود را هنگام خرید در نظر بگیرید. شما می‌توانید پک‌های رقص نور را به راحتی و با بهترین کیفیت و قیمت از سایت https://technoava.ir/ سفارش داده و آن‌ها را در مراسم‌های خود استفاده کنید. با خرید پک کامل رقص نور مناسب سالن مورد نظر می‌توانید شبی رویایی برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
ارسال کنید