خرید مه ساز برای عروسی

خرید مه ساز برای عروسی

برای دریافت قیمت پکیج های نورپردازی و دستگاه های مه ساز با کارشناسان تکنوآوا به شماره 02191016169 تماس بگیرید.

دستگاه مه ساز چیست؟

در این مطلب به بررسی دستگاه مه ساز و خرید مه ساز برای عروسی خواهیم پرداخت. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دستگاه مه ساز چیست؟ این ابزارهای جالب اغلب برای نورپردازی تئاترها، کنسرت و نورپردازی تالار عروسی استفاده می‌شوند. آن‌ها دود سفید غلیظی ایجاد می‌کنند که فوراً سالن را پر کرده و صحنه‌ای جالب ایجاد می‌کنند.

انواع مختلفی از دستگاه‌های مه ساز وجود دارد اما همه آن‌ها تقریباً بر اساس یک اصول کار می‌کنند. البته محدوده قیمت در این دستگاه‌ها متفاوت است. شما می‌توانید یک دستگاه مه ساز ارزان قیمت تهیه کنید اما اگر برای مصارف صنعتی یا عروسی‌های بزرگ به آن نیاز داشته باشید احتمالاً هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

نحوه کار با دستگاه پس از خرید مه ساز برای عروسی

احتمالا تا الان متوجه شدید که دستگاه مه ساز به شما این امکان را می‌دهد که مه مصنوعی غلیظی ایجاد کنید. از همان نوعی که در فیلم‌ها هم استفاده می‌شود و فضایی جالب را ایجاد می‌کند. اما نحوه کار دستگاه به این صورت است که ابتدا دستگاه، یک مایع را گرم می‌کند. هنگامی‌که مایع تبدیل به بخار می‌شود بخار را از طریق یک قوطی آئروسل به بیرون پمپ می‌کند. وقتی بخار با هوای خنک‌تر محیط بیرون برخورد می‌کند همان زمانی است که مه شروع به شکل‌گیری می‌کند.

مثلا جشن عروسی را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید صحنه‌ای رمانتیک و جذاب ایجاد کنید یک دستگاه مه ساز و ایجاد مه می‌تواند بسیار مهم باشد. همچنین می‌توانید مه را با نورها و لیزرهای مختلف ترکیب کرده و فضا را رویایی‌تر کنید. دیدن این مه با نورهای رنگی به‌عنوان یکی از تماشاگران می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. بنابراین خرید مه ساز برای عروسی می‌تواند عروسی را برای مهمانان سرگرم‌کننده‌تر کند.

انواع دستگاه مه ساز

دستگاه‌های مه ساز یا نیاز به گرم شدن دارند یا سرد شدن. دستگاه‌هایی که باید گرم شوند از یک مبدل حرارتی استفاده می‌کنند که محلول گلیکول و آب داخل دستگاه را بخار می‌کند. در این حالت بخار، داغ خواهد بود.

برخی از دستگاه‌های مه ساز دارای یک فن هستند که به شما امکان این را می‌دهد که با مه بازی کنید. جالب است که بتوانید حلقه‌های مه و یا هر شکل دیگری درست کنید. اما اکنون این سوال پیش می‌آید که آیا باید از دستگاه گرم استفاده کنید یا سرد. معمولا بیشتر افراد دستگاه مه ساز سرد را انتخاب می‌کنند. البته این را هم باید بدانید که هر دستگاه مه ساز دقیقاً همان مه را ایجاد نمی‌کند و با دیگری متفاوت است. در دستگاه‌های مختلف، کیفیت و ویژگی‌های مه متفاوت است. برخی از ماشین‌ها مهی می‌سازند که روی سطوح می‌ماند. در حالی‌که برخی دیگر مه پراکنده می‌سازند و مه در هوا پخش می‌شود.

دیگر تجهیزات برای برگزاری مراسم و نورپردازی

الف) استیج ال ای دی

استیج ال ای دی که به آن استیج رقص، پیست رقص و کف ال ای دی نیز گفته می‌شود، برای برجسته‌تر کردن رقص های دونفره عروس و داماد می‌توان از استیج ال ای دی استفاده نمود. استیج ها انواع گوناگونی دارند، برای مثال ابعاد متفاوت و تعداد پیکسل‌های متفاوت.

ب) مووینگ

مووینگ‌ها به سه نوع کلی مووینگ وش، مووینگ هد و مووینگ بیم تقسیم می‌شوند. مووینگ‌های وش، تعدادی ال ای دی وجود دارند که نور را منتشر می‌کنند و مووینگ‌های بیم، یک نور متمرکز را منتشر می‌کنند. استفاده از مووینگ های مختلف، حس و حال فضا را به صورت کلی تغییر می‌دهد. در مورد انواع مووینگ و نحوه خرید می‌توانید مقاله راهنمای خرید مووینگ را مشاهده کنید.

ج) رقص نور

برای رقص نور، می‌توان از پار ال ای دی یا مووینگ یا افکت ال ای دی استفاده نمود. افکت های ال ای دی، یکی از جدیدترین انواع رقص نور محسوب می‌شود و طیف نوری وسیع در زاویه ای باز را منتشر می‌کنند. به دستگاه پار ال ای دی، دستگاه پروژکتور فول کالر (رنگی) نیز گفته می‌شود. استفاده از دستگاه پار LED، فضایی مهیج را در مراسم تضمین می‌کند.

د) بلک لایت

بلک لایت ها انواع مختلفی دارند، هرچند لامپ‌های بلک لایت از بقیه موارد معروف‌تر است اما پروژکتور بلک لایت، لباس، ظرف و… بلک لایت نیز در میهمانی ها استفاده می‌شوند. تمامی این تجهیزات نورپردازی را می‌توانید از فروشگاه تکنوآوا خریداری کنید، کافیست با شماره 02191016169 تماس حاصل فرمایید.

 

انواع دستگاه مه ساز

مزایای خرید مه ساز برای عروسی

ماشین‌های مه ساز بیش از آن‌چه فکر می‌کنید استفاده می‌شوند. در واقع برخی از صنایع حتی نمی‌توانند بدون ماشین‌های مه ساز دوام بیاورند. وقتی صحبت از استفاده شخصی به میان می‌آید افرادی را خواهید یافت که از آن‌ها در کنسرت‌ها، عروسی‌ها، مهمانی‌ها و مراسم‌های هالووین استفاده می‌کنند. اکنون دقیقاً می‌دانید که دستگاه مه ساز چیست و چرا این‌قدر در عروسی‌ها و مراسم‌های مختلف کاربرد دارد.

آیا دستگاه مه ساز برای ما مضر است؟

این‌که آیا خرید مه ساز برای عروسی و استفاده از آن برای سلامتی ما مضر است یا نه بستگی به دستگاهی دارد که در محل مورد نظر قرار می‌دهید. اگر از دستگاه مبتنی بر مایع استفاده می‌کنید مطمئن شوید که از پروپیلن گلیکول استفاده می‌کنید نه اتیلن گلیکول. زیرا اتیلن گلیکول یک ماده سمی است. به‌طور معمول، محلول آب و گلیکول هیچ آسیبی به سلامتی وارد نمی‌کند مگر این‌که از قبل مشکلاتی همچون سوزش گلو یا مشکلات تنفسی داشته باشید. اگر چنین است از ماندن به‌صورت طولانی‌مدت در مه مصنوعی خودداری کنید. البته مه ناشی از یخ خشک کاملا بی‌خطر است.

مزایای دستگاه مه ساز یخ خشک

دستگاه‌های مه ساز یخ خشک با خنک کردن یک قوطی گاز و سپس پمپاژ کردن آن به فضا کار می‌کنند. چیزی که خواهید دید این است که به محض بخار شدن این مایع، اتاق شما پر از ابرهای متراکم اما در حال تغییر خواهد شد. همان‌طور که از نام آن پیدا است این دستگاه از یخ خشک یعنی دی اکسید کربن منجمد استفاده کرده و آن را در آب گرم مخلوط می‌کند. یخ خشک تصعید می‌شود و مه غلیظی ایجاد می‌کند که هوا را پر می‌کند.

مزایا

دلیل محبوبیت دستگاه‌های مه ساز یخ خشک این است که یخ خشک بی‌ضرر بوده و استفاده از آن‌ها ایمن است. اما از کجا از این موضوع مطمئن شویم؟ یخچال خود را باز کنید و سعی کنید در آن‌جا نفس بکشید. کاملاً ایمن است مگر این‌که بخواهید در آن‌جا بخوابید. همچنین یخ خشک ماندگاری بیشتری دارد.

معایب

خرید مه ساز برای عروسی از نوع یخ خشک با وجود این‌که ماندگاری طولانی دارد اما یخ خشک به مرور زمان حجم خود را از دست می‌دهد. به‌همین دلیل است که برای ایجاد یک مه غلیظ خوب به مقدار زیادی از آن نیاز دارید. شما باید یخ خشک را در دمای بسیار پایین ذخیره کنید.

 

مزایای خرید مه ساز برای عروسی

آیا می‌توان از دستگاه مه ساز در خانه استفاده کرد؟

بله ‌می‌توانید از دستگاه مه ساز در داخل خانه استفاده کنید. البته از به‌دلیل آنکه مه روی سطوح می‌ماند ممکن است روی وسایل خانه شما نیز بماند و روی فرشتان را هم بپوشاند. بنابراین این احتمال وجود دارد که دستگاه مه پاش به فرش شما آسیب برساند اما می‌توانید هنگام خرید دستگاه مه ساز در این مورد سوال کنید تا دستگاه مناسب ایجاد مه در منزل را خریداری کنید.

همچنین اگر سیستم اعلام حریق در خانه خود نصب کرده‌اید حتماً با ارائه‌دهنده آن هنگام خرید مشورت کنید زیرا برخی از سیستم‌های اعلام حریق هنگام قرار گرفتن در معرض مه، هشدار آتش را فعال می‌کنند.

آیا آموزش پس از خرید مه ساز برای عروسی لازم است؟

بله برای استفاده از دستگاه مه ساز باید روش کار آن را از فروشنده پرسیده و یا مراحل استفاده از آن که روی بسته‌بندی نوشته شده است مطالعه کنید و طبق همان پیش بروید. آموزش استفاده از این دستگاه‌ها به این دلیل مهم است که ایجاد مه می‌تواند برای دیگران خطر ایجاد کند. بنابراین قبل از استفاده از دستگاه از آموزش مناسب اطمینان حاصل کرده و میزان مناسبی از مه را ایجاد کنید.

 

خرید مه ساز برای عروسی

خرید مه ساز برای عروسی

برای خرید مه ساز برای عروسی می‌توانید به سایت https://technoava.ir/ مراجعه کرده و دستگاه‌های مه ساز مورد نظرتان را خریداری کنید. تکنو آوا با ارائه دستگاه‌های مه ساز باکیفیت این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید فضای عروسی،‌ کنسرت یا مهمانی خود را جذاب و جالب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
ارسال کنید