دوربین مداربسته مغازه

دوربین مدار بسته فروشگاه و مغازه

برای دریافت قیمت پکیج های سیستم دوربین مداربسته فروشگاه و مغازه با کارشناسان تکنوآوا به شماره 02191016169 تماس بگیرید.

 

خوب است بدانید که طبق برخی از آمارها، فروشگاه‌ها سالانه میلیاردها دلار به دلیل سرقت کارمندان و سرقت مغازه از دست می‌دهند. خرید دوربین های مداربسته فروشگاهی به عنوان راه حلی برای نیازهای امنیتی شما، مانند افزایش سود فروشگاه، کاهش نرخ بیمه و در نهایت کاهش تعداد موارد سرقت، محسوب می‌شود. همچنین دوربین مدار بسته برای فروشگاه به ایجاد فضایی امن و جذاب برای مراجعه کنندگان کمک می‌کند.
با توجه به انواع قیمت دوربین مدار بسته مغازه، تعیین دقیق نیازهای امنیتی شما مهم است. آیا برای سیستم امنیتی خود به دوربین‌های داخلی و خارجی احتیاج دارید؟ نقاط ضعف فروشگاه شما چیست؟ آیا بخش‌هایی از مغازه شما نور کمی دارد؟ آیا راهرو یا بخشی وجود دارد که به سختی قابل مشاهده باشد؟ اینها تنها برخی از سوالاتی هستند که باید هنگام خرید دوربین مداربسته برای فروشگاه در نظر بگیرید.
بنابراین در ادامه مطلب همراه وبلاگ تکنوآوا باشید تا به تمامی سوالات شما پاسخ بدهیم.

همچنین در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و یا دریافت خدمات در خصوص دوربین مداربسته فروشگاه، نورپردازی فروشگاه و یا سیستم صوتی فروشگاه دارید، تیم تکنوآوا در خدمت شما هستند. کافیست با شماره 02191016169 تماس بگیرید. 

چرا به دوربین مداربسته فروشگاهی نیاز داریم؟

صاحبان فروشگاه‌ها همیشه در معرض تهدید سرقت مغازه و سرقت کارمندان هستند. خوشبختانه، دوربین های تحت شبکه می‌توانند به کاهش سرقت در فروشگاه مانند جرایم خرده فروشی سازمان یافته از داخل و سرقت از مغازه کمک کنند.
دزدها و کارمندانی که می‌دانند فروشگاه مجهز به دوربین است، وسوسه کمتری برای سرقت یا انجام فعالیت‌های غیر مجاز خواهند داشت. دوربین های امنیتی مغازه همچنین می‌تواند با شناسایی تصاویر واضح و آسانِ شخصی که مرتکب جرم شده است، به شما کمک کنند. در ادامه به مزایای استفاده از دوربین مدار بسته برای مغازه می‌پردازیم:

1. سرقت دزدان از مغازه

انجمن ملی پیشگیری از سرقت مغازه تخمین می‌زند که سالانه بیش از 13 میلیارد دلار کالا از فروشگاه های خرده فروشی سرقت می‌شود. این مبلغ معادل 35 میلیون دلار ضرر در روز است! پس همین آمار جهانی دلیل کافی برای نصب دوربین مداربسته فروشگاه به حساب می‌آید. با این کار دیگر نیازی به هزینه‌های بیمه‌ای سنگین نیستید، مبلغ زیادی در سال برای شما صرفه جویی می‌کند و یکی از موثرترین روش‌ها برای دستگیری دزد مغازه‌ها محسوب می‌شود.

2. سرقت با حمله‌های مسلحانه

این مورد فقط در فیلم‌ها اتفاق نمی‌افتد، بلکه به عنوان مدل جدیدی از سرقت در حال تبدیل شدن به یک معضل بزرگ در کلان شهرها است. هر روز که راهی یک شهر متفاوت می‌شوید، سرقت‌های مسلحانه معمولا توسط گروه بزرگی از نوجوانان یا جوانان انجام می‌شود که برای سرقت وسایل به یک فروشگاه حمله می‌کنند.
آنها محصولات را می‌اندازند و می‌شکنند، داد می‌زنند یا اظهارات تهدیدآمیز می‌کنند و برای مشتریان و کارکنان خطرناک می‌شود. در این جور مواقع صاحبان فروشگاه‌ها هرگز نباید مداخله کنند یا از نیروی جسمی در این سرقت‌های اغلب خشونت آمیز استفاده کنند. بنابراین داشتن دوربین های امنیتی فروشگاه این حادثه را ضبط می‌کند و به اجرای قانون در شناسایی سارقین کمک می‌کند.

3. سرقت کارمندان  

با وجود چک و مصاحبه‌های جامع، هیچ کارفرمایی هرگز نمی‌تواند 100٪ اطمینان داشته باشد که کارمند سرقت نمی‌کند. پخش فیلم ضبط شده در دوربین های امنیتی مغازه به شما امکان تشخیص موارد سرقت کارمندان را فراهم می‌کند تا بتوانید فورا آن شخص را اخراج کنید، اتهامات او ثابت شوند و ضرر و زیان خود را جبران کنید.

4. شناسایی تخلف کارمندان

برخی از کارکنان مغازه با وارد کردن شماره‌های اشتباه یا عدم اسکن یک مورد، به دوستان و اعضای خانواده خود تخفیف‌های غیر مجاز می‌دهند. از آنجا که برخی از کارمندان روش‌های جدیدی برای فروش محصولات با تخفیف (یا بعضی اوقات محصولات رایگان) را آموخته‌اند، خرید دوربین مداربسته برای مغازه اهمیت زیادی دارد تا بتوانید در لحظه خلاف آنها را ثابت کنید.

5. تخفیفات بیمه

در صورت مجهز بودن به بهترین دوربین مدار بسته برای مغازه، به طور ناگهانی مسئولیت کمتری خواهد داشت. زیرا دیگر نگران دزدی‌های پر خطر نیستید و لازم نیست حق بیمه‌های زیادی پرداخت کنید و از طرفی، در صورت استفاده نکردن از بیمه ممکن است به شما تخفیف بخورد.

6. محل کار امن تر

دوربین های نظارتی علاوه بر جلوگیری از سرقت، با نظارت بر کارمندان و پوشش دادن محیط، برای جلوگیری از خطرات مهم است. گاهی کارمندان ادعا دارند که در محل کار دچار لعزش شده‌اند یا لوازمی بر روی آنها سقوط کرده‌اند، بنابراین حق بیمه و مرخصی را از شما طلب می‌کنند. در نتیجه با خرید دوربین مداربسته مغازه ارزان قیمت، اتفاقاتی که می‌افتند توسط دوربین‌ها قابل ضبط هستند و بعدا در صورتی است که کارمندی بخواهد از شرکت شما به دلیل جراحات شکایت کند، می‌توانید صحت صحبت‌های او را متوجه شوید.

7. تجزیه و تحلیل مشتری

امروزه برخی از دوربین های امنیتی در فروشگاه با هوش داخلی مانند فن آوری شمارش افراد، مدیریت صف، عملکرد متغیر و تشخیص جمعیت ارائه می‌شوند. استفاده از هوش سیستم‌ها به شما کمک می‌کند یک تجارت موفق را حفظ کنید.

8. دسترسی از راه دور

با نصب دوربین مداربسته برای مغازه خود، از راه دور به سیستم دسترسی خواهید داشت. بنابراین مجبور نیستید در داخل فروشگاه کسب و کار خود باشید. دسترسی از راه دور، مشاهده و مدیریت دوربین را از طریق هر رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراه مجهز به اینترنت، تسهیل می‌کند.

9. انعطاف پذیری بالا

با استفاده از دوربین تحت شبکه می‌توانید همه دوربین‌های خود را همزمان در یک شبکه ضبط، مشاهده و مدیریت کنید، بدون اینکه نگران مدیریت هر واحد به صورت جداگانه باشید. با این کار می‌توانید در هر زمان، خواه برای فروشگاه فعلی یا مکان جدید، دوربینی را اضافه کنید.

دوربین مداربسته مغازه و فروشگاه را در کجا نصب کنیم؟

هر ویترین از نظر اندازه و چیدمان کالا متفاوت است، اما با توجه به مساحت مغازه، هر بخش از ویترین‌ها می‌تواند دارای یک ورودی و صندوق پول باشد. قرار دادن دوربین های امنیتی مغازه در نزدیکی مناطق پر تردد داخلیه، به کاهش تعداد جرایم خرده فروشی کمک می‌کند. در عین حال، این سیستم‌های امنیتی که به درستی نصب شده‌اند، این اطمینان را به شما می‌دهند که به بهترین شکل دزدی از مغازه و سرقت کارمندان را ثبت کند.

1. ورودی‌ها و خروجی‌ها

دوربین مدار بسته مناسب برای مغازه خود را مستقیما بالا یا نزدیک ورودی یا خروجی نصب کنید تا عبور و مرور مشتریان و کارمندان را کنترل کنید. این مکان نمای واضحی از ورود و خروج هر فرد از ویترین فروشگاه شما را فراهم می‌کند. با استفاده از دوربین تحت شبکه با کیفیت بالا، می‌توانید چهره‌ها را شناسایی کرده تا در صورت لزوم به عنوان مدرک ذخیره کنید.

2. صندوق پول

صندوق پول یک منطقه بسیار حساس است و باید همیشه کنترل شود. کارمندان غیرصادق، مستقیما از صندوق پول دزدی می‌کنند و به عنوان یک صاحب مشاغل با لیستی بی پایان از مسئولیت‌ها، همیشه نمی‌توانید در آنجا باشید تا اطمینان حاصل کنید که تمام فروش‌های روز حساب شده است.
بهترین دوربین مدار بسته مغازه، برای نظارت و مشاهده کلیه فعالیت‌های انجام شده در ثبت، از جمله معاملات، بازپرداخت‌ها و شمارش پول باید در بالای صندوق نصب شوند. برای کارمندان تازه وارد و اطمینان بیشتر، دوربین‌ها باید مستقیما بالای اسکنر نصب شوند.

3. سالن فروش

همیشه سالن فروش خود را حداقل با یک دوربین امنیتی تجهیز کنید. بسته به اندازه داخلی، ممکن است به تعداد قابل توجهی دوربین مداربسته خوب فروشگاهی برای پوشش فضا نیاز داشته باشید. راهروها یا مناطقی که به سختی قابل دیدن هستند نیز باید توسط دوربین‌ها کنترل شوند. سارقین مغازه‌ها تمایل دارند به سمت مکان‌های فروشگاهی که فاقد خدمات کافی مشتری هستند یا دید کمتری دارند، بروند.

4. انبار

سارقان اغلب برای سرقت موجودی کالا یا بار، به انبارهای فروشگاه‌ها می‌ر‌وند. طبق اعلام موسسه‌ای بین‌المللی، بیش از 425 میلیون دلار بار از انبارها، کامیون‌های بارگیری و اسکله‌ها در سال 2010 به سرقت رفته است. دوربین های امنیتی فروشگاه برای نظارت بر موجودی کالا باید روی ستون و سقف نصب شود.

5. پارکینگ

اگر فروشگاه شما پارکینگ مخصوص به خود را دارد، در نظر بگیرید که آنجا را با یک سیستم دوربین تحت شبکه پوشش دهید. سرقت وسایل نقلیه در پارکینگ فروشگاه‌ها برای کارمندان و مشتریان معمول است. نصب این دوربین های مداربسته باکیفیت در پارکینگ شما، تشخیص پلاک را امکان پذیر می‌کند و در مواردی که مجرم فرار کرده است، بسیار مفید محسوب می‌شود.

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه و فروشگاه چه ویژگی‌هایی دارد؟

دید روز / شب و فیلم با وضوح بالا، دو نمونه از فناوری‌های پیشرفته دوربین هستند که امروزه وجود دارند. همچنین انواع مختلف بدنه، محفظه‌ها و عملکردهای مختلف دوربین برای انتخاب وجود دارند. برخی از فناوری‌ها و سبک‌های دوربین با نیازهای فروشگاه شما بیشتر مطابقت دارند. از این رو در ادامه ما به این نکات می‌پردازیم:

1. ظاهر دوربین

دوربین های مدار بسته فروشگاهی، تفاوت‌های ظاهری مشخصی دارند. دوربین‌های گنبدی برای محیط‌هایی که زیبایی و پنهان بودن ترجیح داده می‌شود، مناسب‌ترند. به طور معمول سبک‌تر، جمع و جورتر و براق هستند. برخی از آنها مدل گردان دارند و به شما اجازه می‌دهد لنز را در جهات مختلفی بچرخانید و زوایای دید متفاوتی به شما می‌دهد. دو مدل مستطیلی و استوانه‌ای هم موجودند، آنها نیز قابلیت‌های مختلفی دارند و برای شما مفید به نظر می‌رسند.

2. ویدئو با وضوح بالا:

وضوح تصویر فیلم با وضوح بالا (HD) 720P یا 1080P و نسبت ابعاد آن 16: 9 یا 4: 3 است. دوربین‌های بدون کیفیت HD می‌توانند رزولوشنی تا 16 مگاپیکسل را ارائه دهند. در حالی که فیلم های HD حداکثر وضوح 2.1 مگاپیکسلی دارند. با این حال، فیلم با کیفیت استاندارد اغلب دارای نرخ فریم کمتری است که باعث می‌شود میزان جزئیات در هر تصویر محدود شود. فیلم HD وضوح و جزئیات تصویر استثنایی را در مقایسه با فیلم با کیفیت استاندارد ارائه می‌دهد.
هوش ویدئوی داخلی، عملکردهای پیشرفته و کیفیت تصویر بهبود یافته، ویدیوی شبکه را به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل کرده است. متاسفانه دوربین‌های فیلم‌برداری آنالوگ از وضوح تصویر مگاپیکسلی برخوردار نیستند و کیفیت و جزئیات هر تصویر را بسیار محدود می‌کنند. بنابراین برای داشتن کیفیت بالاتر، بهتر است که از دوربین های تحت شبکه استفاده کنید. شاید کمی گران‌تر باشند، ولی کیفیت بالاتری دارند و هزینه‌های تعمیرشان کمتر است.

3. عملکرد روز / شب

دوربین‌های روز / شب قادر به ضبط در تاریکی کامل یا محیط‌های بسیار کم نور هستند. این عملکرد با هزینه بیشتر از دوربین های IP و تحت شبکه، برای نظارت بر ساعات بعد از خاموش شدن چراغ‌ها بسیار مفید است. علاوه بر این، دوربین‌های شبانه‌روزی از نمای خارجی فروشگاه شما در شب و همچنین سایر مناطق کم نور مانند پارکینگ و انبار محافظت می‌کنند.

4. محوطه‌های داخلی / فضای باز

اگر فروشگاه مستقلی دارید که در پیاده‌رو قابل دسترسی است یا در یک مرکز خرید در فضای باز قرار دارید، دوربین مداربسته خوب برای مغازه در فضای باز و به جهت محافظت از فروشگاه، بسیار توصیه می‌شود. به خصوص در موقعیت‌هایی که دزد پس از ورود به فروشگاه برای سرقت ژاکت کلاه‌دار به تن می‌کند، سریع‌تر می‌توان عکس‌العمل نشان داد. دوربین‌های داخلی هم برای تمامی فروشگاه‌های مراکز تجاری سرپوشیده نیاز هستند.

نصب دوربین مداربسته برای مغازه و فروشگاه

تیم تکنوآوا مجموعه خوبی از کارشناسان را برای نصب انواع دوربین های مداربسته فروشگاهی در خود جای داده است. برای دریافت مشاوره رایگان با متخصصان ما، اکنون با شماره 02191016169 تماس بگیرید. ما نیازهای امنیتی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها را درک می‌کنیم. هدف ما کمک به شما در کاهش سرقت در فروشگاه و ایجاد فضای مطمئن‌تری برای مشتریان است. همچنین شما می‌تواند قیمت دوربین مداربسته برای مغازه را از کارشناسان فروش ما سوال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
ارسال کنید