آمپلی فایر اذان گو

خرید آمپلی فایر اذان گو

آمپلی فایر دستگاهی است که کیفیت خروجی صدای دستگاه صوتی را چندین برابر افزایش می‌دهد. به احتمال زیاد در مراسمات و یا سخنرانی‌ها با بی‌کیفیتی و نویز صدا در بلندگوها مواجه شده‌اید. جهت جلوگیری از این اتفاقات، آمپلی فایرها طراحی شدند تا علاوه بر حفظ کیفیت در حد بسیار بالا، به قطع و وصلی صدا پایان بخشند. آمپلی فایر اذان گو نوعی از آمپلی فایر است که به کیفیت بخشی هنگام پخش اذان در مکان‌های عمومی کمک می‌کند و امروزه به جزیی جدایی ناپذیر از سیستم صوتی مساجد تبدیل شده است. برای کسب اطلاعات درخصوص خرید آمپلی فایر اذان گو با ما همراه باشید.

برای خرید آمپلی فایر اذان گو با تکنوآوا به شماره 021-91016169 تماس بگیرید. 

یکی از دغدغه‌های مهم افرادی که در اماکن مذهبی مشغول به فعالیت هستند، پخش منظم و باکیفیت اذان در طول روز است. همانطور که می‌دانید در طول یک روز مسلمانان 3 تا 5 مرتبه نسبت به پخش اذان اقدام می‌کنند. بسیاری از افراد نیز به پخش اذان در خانه خود عادت دارند و از انجام این عمل آرامش می‌گیرند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، مقاله امروز در خصوص نحوه خرید آمپلی فایر اذان گو است و به تمامی سوالات شما در این باره پاسخ می‌دهد.

اذان گوی خودکار

 

ویژگی‌های یک آمپلی فایر اذان گوی خوب

از آنجایی که نمونه‌های زیادی از آمپلی فایر اذان گو در بازار وجود دارد، جهت سهولت انتخاب شما در خرید آمپلی فایر اذان گو سعی کردیم ویژگی‌های مورد نیاز هنگام خرید را برای شما شرح دهیم.

  • توانایی محاسبه اوقات شرعی

یکی از ویژگی‌های مهم در آمپلی فایر اذان گو، توانایی محاسبه اوقات شرعی با توجه به مکان مورد نظر است. این قابلیت در تمامی نقاط جهان کاربرد دارد و شما در هر نقطه‌ای از این کره خاکی توانایی استفاده از این آمپلی فایر اذان گو را دارید.

  • قابلیت اتصال بلندگوی شیپوری یا ستونی

قابلیت مهم بعدی که باید در خرید آمپلی فایر اذان گو به آن توجه کنید این است که آمپلی فایر شما دارای قابلیت اتصال بلندگوی شیپوری جهت نصب در فضای باز و قابلیت اتصال بلندگوی ستونی جهت نصب در فضای بسته را داشته باشد. دقت کنید که تعداد بلندگوهای قابل نصب در هر آمپلی فایری متفاوت است.

  • حفظ دوام و کیفیت در شرایط محیطی

یک اذان گوی هوشمند آمپلی فایر دار،  باید در شرایط مختلف محیطی مقاوم باشد تا به راحتی خراب نشود. زیرا اکثر دستگاه‌های اذان گو در محیط‌های باز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • برخورداری از آنتن اکتیو GPS جهت افزایش قدرت گیرندگی

یک دستگاه اذان گوی خوب با قابلیتی قدرتمند در گیرندگی سیگنال‌ها توانایی نصب چه در محیط‌های داخلی و چه در محیط‌های بیرونی را دارد. پس دقت کنید دستگاه آمپلی فایر اذان گوی شما از این ویژگی برخوردار باشد تا در هر مکانی به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

اذان گوی خودکار مساجد

  • قابلیت‌های تخصصی دستگاه آمپلی فایر اذان گو
  1. خروجی صدا مطابق با استانداردهای صدای ورودی
  2. سیستم احیاگر اذان گو جهت برطرف کردن کامل نویزهای صدا و بهم ریختن تنظیمات و حافظه دستگاه
  3. سیستم عامل بسیار قوی و قدرتمند
  4. دارای باتری جهت ذخیره شارژ در مواقع قطع برق
  5. برخورداری از سیستم حفاظتی نمایشگر

مزایای و معایب استفاده از آمپلی فایر اذان گو چیست؟

خرید آمپلی فایر اذان گو قطعا مزایای قابل توجهی دارد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

  • شما با تهیه آمپلی فایر اذان گو زمان دقیق اذان در ساعات مختلف روز را متوجه خواهید شد و دیگر نیازی به مدام چک کردن اوقات شرعی ندارید. این مزیت هم برای مساجد و اماکن مذهبی صادق است هم برای استفاده آمپلی فایر اذان گو در فضای بسته
  • حفظ امنیت دستگاه صوتی با قابلیت‌های امنیتی که برخی از آمپلی فایرهای اذان گو دارند. در این صورت دیگر شما در مساجد و اماکن مذهبی دغدغه‌ای بابت امنیت دستگاه ندارید.
  • قابلیت تنظیم برای پخش اذان با هر مذهبی که دارید. با خرید آمپلی فایر اذان گو می توانید با تنظیم بخش شیعه یا سنی، اذان مورد نظر خود را پخش کنید.

 

خرید آمپلی فایر اذان گو به تنهای معایبی ندارد اما اگر به درستی نکات مربوط به نگهداری را رعایت نکنید، امکان خراب شدن دستگاه نیز وجود دارد.

قیمت دستگاه اذان گو برای مساجد

نکاتی که باید حین خرید آمپلی فایر اذان گو به آن دقت کنید!

اگر به دنبال خرید آمپلی فایر اذان گو برای سیستم صوتی هیئت، مسجد یا ادارات و…. هستید ممکن است بین مدل‌های مختلف در بازار سردرگم شوید. اما با در نظر گرفتن چند نکته جهت خرید به راحتی می‌توانید آمپلی فایر مور دنظر خود را تهیه کنید.

اول از همه شما باید انتظارات خود را از یک آمپلی فایر اذان گو مشخص کنید و بدانید که برای چه مکانی با چه ویژگی‌هایی باید آمپلی فایر تهیه کنید.

دوم اینکه راجع به مدل‌های مختلف اطلاعات جامع و کافی بدست آورید تا از ویژگی‌هایی که می‌توانید بهره ببرید آگاه باشید.

مورد سوم اینکه حداقل و حداکثر بودجه خود را برای خرید یک آمپلی فایر اذان گوی مناسب که پاسخگوی نیازهای شما باشد مشخص کنید.

در مرحله آخر باید با مراجعه به یک فرد متخصص و با وب‌ سایتی معتبر که دارای نشان الکترونیک اطلاعات دقیق‌تر و تخصصی‌تری راجع به نحوه خرید آمپلی فایر اذان گو بدست آورید.

دقت کنید فروشگاهی که برای خرید آمپلی فایر انتخاب می‌کنید باید با بهره‌مندی از نیروهای متخصص به تک تک نیازهای شما پاسخ دهند و نسبت به ارائه خدمات کاملا آگاه و متعهد باشند. انتخاب مطمئن و بی‌دعدعه، انتخاب فروشگاه تکنو آوا است که علاوه بر خرید آمپلی فایر اذان گو می‌توانید از سایر خدمات این فروشگاه امن بهره‌مند شوید.

بحث آخر نیز در خصوص قیمت آمپلی فایر اذان گو است که با توجه به امکاناتی که از این دستگاه دارید رنج قیمت متفاوتی دارد. به دلیل تنوع نمونه‌های موجود در بازار شما می‌توانید در یکی از بهترین فروشگاه‌های تجهیزات صوتی و تصویری در ایران، نسبت به انتخاب دقیق محصول با قیمت مد نظر خود اقدام کنید.

کلام پایانی

خرید آمپلی فایر اذان گو بی شک بخش بزرگی از دغدغه‌های ما را نسبت به در دسترس نبودن مؤذن، انتخاب تایم دقیق برای پخش اذا و مسائلی از این دست از بین می‌برد. در این مقاله سعی کردیم تمامی مواردی را که در انتخاب و خرید آمپلی فایر اذان گو به آن احتیاج دارید یادآور شویم تا با خاطری امن نسبت به تهیه آن اقدام کنید. چنانچه سوالات بیشتری در خصوص آمپلی فایر اذان گو داشتید می‌توانید از طریق وب سایت معتبری که در بالا معرفی کردیم پاسخ‌های خود را بیابید. امیدواریم که از خواندن این مقاله بهره کافی را برده باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
ارسال کنید