پیچینگ صنعتی

سیستم پیجینگ صنعتی

برای دریافت قیمت پکیج های سیستم پیجینگ صنعتی با کارشناسان تکنوآوا به شماره 02191016169 تماس بگیرید.

در دنیای امروز، بسیاری از شرکت‌ها و بخش‌های صنعتی به طور مداوم باید با هم در ارتباط باشند. یک پیام باید طوری پخش شود که چندین کارمند در گوشه‌های مختلف مکانی مثل بیمارستان، کارخانه یا دفتر اداری بزرگ آن را بشنوند. در این صورت نصب سیستم پیجینگ صنعتی یا همان پیجر صوتی ضروری می‌شود. در این صورت می‌توانید از طریق سیستمی خوب و انعطاف‌پذیر، خیلی سریع پیا‌م‌ها را در تمامی فضاها پخش کنید.
بنابراین در این مطلب از وبلاگ تکنوآوا قصد داریم به مزایای خرید سیستم پیجینگ صنعتی بپردازیم و به شما بگوییم برای آن به چه تجهیزاتی نیاز دارید. در ادامه همراه ما باشید.

سیستم پیجینگ صنعتی چیست؟

سیستم پیجینگ صنعتی یک سیستم مبتنی بر فناوری ارتباطی است که از طریق بلندگو با مردم ارتباط برقرار می‌کند با استفاده از این سیستم می‌توانید به سرعت و با دقت، اعلان‌ها و پیام‌ها را در چندین مکان منتشر کنید. این سیستم امکان ارتباط یک طرفه با مخاطبان و در سطح بسیار بزرگی را فراهم می‌کند. فردی که کنترل آن را بر عهده دارد، پیامی را اعلام می‌کند که از طریق شبکه بلندگو پخش می‌شود. البته پیام‌ها ممکن است در زمان دیگری ضبط و پخش شوند.

مزایای نصب سیستم پیجینگ صنعتی

1. بهبود ارتباطات

حتی در دفاتری که از ایمیل، پیام کوتاه و سایر ابزارهای ارتباطی واحد بهره‌مند می‌شوند، سیستم به تجهیزات حیاتی نیاز دارد. برای شروع ارتباطات جدید، برای تکمیل ارتباطات و برخی از عملکردهای مهم دیگر، باید سریعا تصمیم‌گیری شود. با این وجود، شما و کارمندان خود با یک سیستم پیجینگ صنعتی در داخل ساختمان، نیازی به قطع جریان کاریِ ثابت خود را ندارید.
مکالمه با یک نفر دیگر در ساختمان فقط با یک کلیک انجام می‌شود. برخی از این سیستم‌ها به شکل اینترکام و دستگاه‌های اختصاصی بین دفتری هستند. این بدان معناست که آنها هیچ گونه بار پردازشی بر شبکه‌ی موجود تحمیل نمی‌کنند. علاوه بر این، آنها از روند تولید شما منحرف نخواهند شد. به سادگی یک دکمه را لمس کنید، و در یک مرحله‌ی آسان با مخاطب مورد نظر خود صحبت می‌کنید.

2. افزایش امنیت و پیشگیری از جرم

سیستم پیجینگ صنعتی ارزان به شما امکان صدور هشدارهای انبوه و ارتباطات اضطراری را برای کل کارکنان می‌دهد. با فشار یک دکمه می‌توانید تعداد کارمندان را که همزمان پیام شما را دریافت می‌کنند، انتخاب کنید. این شامل عملکرد گیرنده توزیع شده در سطح وسیع ، داخل ساختمان و توزیع شده است. در صورت وقوع جرم، مانند حمله یا سرقت، می‌توانید افراد را از خطر دور کنید. همچنین می‌توانید با ورود مقامات به لابی بهتر هماهنگ شوید.

پیجینگ صنعتی

 

3. کنترل قابلیت دسترسی

یکی دیگر از مزایای خرید سیستم پیجینگ صنعتی باکیفیت، این است که مناطق تحت کنترلی را فراهم می‌کند که فقط برای افراد مجاز قابل دسترسی است. بدون اعتبار دسترسی صحیح، اعضای غیر مجاز اجازه ورود ندارند. اگر کنترل دسترسی فعلی شما ورود به درب را ضروری می‌کند، این سیستم، دفتر کار شما را با توجه به مشخصات مورد نیاز فراهم و محدود می‌کند. علاوه بر این، کنترل‌های دسترسی در هر زمان که نیاز شما تغییر کند به راحتی پیکربندی می‌شوند. توابع کنترل دسترسی در یک پانل مشخص و اختصاص داده شده به امنیت از راه دور، تایید می‌شوند.

4. راحتی بیشتر و انعطاف‌پذیری بالا

با استفاده از یک سیستم پیجینگ صوتی، نیاز شما به راه‌حل‌های بیش از حد پیچیده را برطرف می‌کند. کلیدها به راحتی توسط مجرمان گم می‌شوند یا به خطر می‌افتند. همچنین، با ارتباطات کامل درون دفتر با لمس دکمه، متوجه می‌شوید که بهره‌وری و رضایت شغلی افزایش می‌یابد. وقتی پرسنل شما می‌توانند با استفاده از یک دکمه فشار ساده هندزفری ارتباط برقرار کنند، کارها بسیار روان‌تر پیش می‌روند.

5. افزایش بهره‌وری

فکر می‌کنید چند بار در روز نیاز باشد که در ساختمان ارتباط برقرار کنید و مجبور باشید که شخصا از این طرف به آن طرف بروید. به علاوه، شما فکر می‌کنید که چند بار کسی چیزی را فراموش می‌کند و باز هم باید ارتباط بگیرید و سختی‌های پیدا کردن کارمندان را تحمل کنید؟ ولی سیستم پیجینگ صنعتی به طور چشمگیری ساعت‌های از دست رفته را کاهش می‌دهد.

اجزای سیستم پیجینگ صنعتی

سیستم پیجینگ صنعتی انواع مختلفی داردو در جاهای مختلفی مانند کارخانه و انبار که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. در خصوص سیستم پیجینگ کارخانه پیشتر برایتان مطالب منتشر کرده بودیم. به طور کلی شما باید با توجه به مکان مورد نظر موردی را تهیه کنید که بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌کند. ما در ادامه تجهیزات اصلی آن که در همه یکسان است را به شما معرفی می‌کنیم:

1. میکروفون رومیزی پیجینگ

اولین نکته برای پخش صدا، منبع است. برای سیستم پیجینگ صنعتی خود می‌توانید از انواع میکروفون های بی سیم یا میکروفون سیمی دستی هم استفاده کنید، ولی بهتر است که از نوع رومیزی استفاده کنید. این مدل دارای بخش دهانی است که به راحتی و سریع در زوایای مختلفی می‌چرخد.
همچنین با قرارگیری روی میز و به صورت ثابت، دیگر نیازی نیست مدام به فکر جای مناسبی برای آن باشید. مدل بی سیم آنها با استفاده از وای فای کار می‌کند و در صورت استفاده از مدل سیمی، مراقب باشید که سیم‌ها باعث به هم ریختگی فضا نشوند.

نصب سیستم پیجینگ صنعتی

 

2. بلندگو

پس از آنکه صدا از یک میکروفون حرفه ای و خوب ایجاد شد، حال نوبت به پخش آن می‌رسد. گاهی این پیام‌ها خیلی ضروری هستند و اگر با قطع و وصلی به گوش برسند، موجب اشتباه یا آزار گوش افراد می‌شوند. یکی از بهترین بلندگوها برای سیستم پیجینگ صنعتی، مدل سقفی است. شما می‌توانید برای سقف‌های کاذب از باند سقفی توکار و برای سقف گچی، از باند سقفی روکار استفاده کنید.
همچنین انواع بلندگوهای ستونی و دیواری هم به کار می‌روند که اتفاقا کیفیت صوتی خوبی دارند. برای فضای داخل، مدل سالنی و برای فضای باز، مدل ضدآب را تهیه کنید. زیرا آنها با بدنه‌ی مقاوم ساخته می‌شوند و در برابر بارش بارن، برف، رطوبت، نور خورشید و گرد و خاک دوام بالایی دارند.

3. آمپلی فایر

درست است که شما باید بلندگوهای خوبی را تهیه کنید، ولی از هزینه کردن برای آمپلی فایر با توان مناسب هم دریغ نکنید. زیرا اصولا سیگنال‌های صوتی درجه درستی ندارند و یک تقویت کننده لازم است تا به سطح استانداردی برسند. معمولا بر روی جبعه‌ بلندگوهای معتبر نوشته می‌شود که به چه نوع آمپلی فایری نیاز دارند. همچنین برای هر کدام به یک تقویت کننده جدا احتیاجی نیست، برخی از آنها دارای چندین ورودی هستند و از چندین بلندگو حمایت می‌کنند.

پیجینگ صوتی

 

نصب سیستم پیجینگ صنعتی

شاید نصب سیستم پیجینگ در نگاه اول کاری آسان به نظر برسد، ولی باید بدانید که این پرژه بسیار اصولی است و با بزرگ‌تر شدن فضا پیچیده‌تر هم می‌شود. زیرا هر چه بخش ساختمان مورد نظر وسیع‌تر باشد، شما باید زون‌بندی درستی داشته باشید. مثلا باید تجهیزات طوری قرار بگیرند که اگر صدای شما قرار است در بخش اداری پخش شود، کارگران در سوله آن را نشوند و تمرکزشان به هم نریزد.
شما می‌توانید پروژه نصب سیستم پیجینگ صنعتی خود را به متخصصان تکنو آوا بسپارید. کارشناسان ما تجربه‌‌ی خوبی در نصب انواع سیستم های صوتی، نورپردازی، امنیتی و شبکه دارند و بهترین کیفیت را برایتان رقم می‌زنند. همچنین می‌توانید پس از تکمیل کار، با آنها در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی‌های رایگان، همین حالا با شماره 02191016169 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
ارسال کنید